Sou aquí: Inici » Notícies » Publicació del llibre «Ovidi Montllor. La paraula tendra i compromesa» d' Emili J. Marín
Accions del document

Publicació del llibre «Ovidi Montllor. La paraula tendra i compromesa» de Emili J. Marín.

Ahir, 17/01/2017 es va presentar a la Universitat de València el llibre «Ovidi Montllor. La paraula tendra i compromesa» de Emili J. Marín, publicat el novembre de 2016 per l'editorial l'Editorial Saó.

El llibre consta de tres parts , la primera,  la vida de l'Ovidi a Alcoi, la segona la seva infancia, el trasllat a Barcelona, les dones que van formar part de la seva vida, la seva malaltia. I la tercera part  parla de la seva faceta de cantautor, la seva presència en el moviment de la Nova cançó.  El llibre inclou textos dels músics Paco Muñoz i Toti Soler, que van ser amics de l'Ovidi, així com de l'escriptor Alfons Cervera, del crític de cinema José Luis Barrera i de María Ricos. Finalment als apèndixs podem trobar els treballs artístics fets per l'Ovidi:, discografia, cinema, televisió, teatre, llibres i muntatges poètics. També inclou una cronologia de la seva vida i un annex de fotografies.

darrera modificació: Gener 2017
Sobre aquest web BCUM
© UPC. Universitat Politècnica de Catalunya BarcelonaTech.