Sou aquí: Inici » Notícies

Sobre aquest web

Accessibilitat

Mida del text:

Aquest lloc web ha estat generat amb el Genweb UPC v3, una eina que permet la creació i gestió de webs segons el llibre d'estil institucional de la UPC.

El
Genweb UPC v3 ha estat desenvolupat conjuntament pel Servei de Comunicació i Promoció de la UPC i UPCnet utilitzant com a base el sistema de gestió de continguts de programari lliure Plone. S'ha dissenyat perquè sigui completament accessible i usable, funcionant d'acord amb les guies d'accessibilitat W3C de contingut web. Si hi ha alguna cosa en aquest lloc, relacionada amb l'accessibilitat o la validació, que no està d'acord amb els estàndards, contacteu amb l'administrador del lloc web.

Tecles d'accés
Les tecles d'accés són un dispositiu de navegació que us permet visitar aquest lloc web utilitzant el teclat.
Podeu trobar més informació sobre les tecles d'accés a les Guies d'accessibilitat W3C.
Tecles d'accés disponibles

Aquest lloc web utilitza una configuració que coincideix gairabé amb la majoria de recomanacions d'accessibilitat internacionals. Aquestes són:

• 1 — Pàgina d'inici
  • 2 — Salta al contingut
  • 3 — Mapa del lloc
  • 4 — Focus al camp de cerca
  • 5 — Cerca avançada
  • 6 — Arbre de navegació
  • 9 — Informació de contacte
  • 0 — Detalls de les claus d'accés

Declaració d'accessibilitat

Ens hem compromès a fer servir el nostre coneixement i la comprensió de la manera en què les diferents persones accedeixen a Internet, per tal de desenvolupar un lloc web que sigui clar i senzill d'utilitzar per a tothom.

Validació

Hem utilitzat XHTML 1.0 i CSS de conformitat amb les especificacions, com dictamina el W3C, perquè creiem que la usabilitat i l'accessibilitat han de tenir una base sòlida. Si hi ha res en aquest lloc web que no es valida correctament, si us plau, poseu-vos en contacte amb l'administrador del lloc web .

També hem procurat aconseguir l'accessibilitat AA versió 1.0 de WCAG. No obstant això, tenim en compte que el nombre de regles del WCAG són subjectives i, tot i que pensem que les hem acomplert, la seva interpretació pot variar en alguns casos.
Aquest web s'ha optimitzat per ser visualitzat a una resolució mínima de 1024 x 768 píxels i per assegurar la màxima compatibilitat del vostre espai, hem testejat acuradament el comportament del Genweb amb els principals navegadors d'Internet.

Drets d'autor d'aquest web

Els textos, imatges, sons, animacions, programari i la resta de continguts inclosos en aquest web són propietat exclusiva de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) o, si escau, la UPC està degudament autoritzada per utilitzar el material publicat. Qualsevol acte de transmissió, distribució, cessió, reproducció, comercialització, emmagatzematge, comunicació pública o transformació, total o parcial, necessita el consentiment exprés i escrit de la UPC.